top of page
Search
  • Writer's pictureמירב ארווס

אז מי אני ומה שמי?


אני מירב ארווס בת 32 אמא לשתיים ובת זוג של... גרה בגדרה. בעברי אשת חינוך שהתחנכה על ברכי תנועת השומר הצעיר, חינכתי בני נוער רבים במסגרות פורמאליות ובלתי פורמאליות. משם ובאופן טבעי עברתי לתחום שנפשי כל כך אהבה והוא המחול- רקדתי והופעתי בלהקות, עברתי הכשרה מקצועית בכדי להפוך למורה למחול וגם רקדתי במסלול רקדנים-

וכך, בעשור האחרון אני בעצם מורה למחול- לכל הגילאים.

שמחה ונהנת להוציא אנשים מאושרים ומחוייכים מהשיעורים שלי.

בשנת הסגר של הקורונה ולאחר לידת ביתי השנייה שמתי לב

שהדבר שממלא אותי מאוד הוא

ההתמודדות עם הורות צעירה וטרייה. ובעיקר, ההקשר החברתי לנשים אחרות שבמצבי. הבנתי שתמיכה של אישה לאישה היא ההקלה והנחמה הגדולה ביותר בתוך ההתמודדות האינטסיבית של היומיום-

כולנו באותה סירה. ממש כך!! ולכן אני בדרכי אל היעד הבא- בקרוב אתחיל קורס דולות לאחר לידה ואשמח לסייע באופן פרטי לנשים שיחפצו בתמיכה מלב אל לב- ופשוט להיות לצידן בהתמודדות. בנוסף אני פותחת סדנאות ומעגלי נשים כדי לייצר זירה נשית מעצימה ותומכת- מה שלא תמיד מזדמן ביומיום בין הכלים, הילדים, הכביסות והסידורים. זו השליחות הבאה שלי בעולם הזה.

,


42 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page